Veel gestelde vragen

Hieronder vind je veel gestelde vragen per categorie vermeld.
Staat je vraag er niet bij neem dan contact op met onze klantenservice 0412 - 450503 of mail naar info@5384.nl.

Algemeen
Hoe meld ik me aan als nieuwe klant?    
Hebben jullie ook een winkel?
Wat kan ik doen als ik niet tevreden ben met mijn bestelling/mijn product voldoet niet?

Mijn gegevens wijzigen
Ik ben verhuisd, hoe geef ik mijn nieuwe adres door?   
Ik heb een nieuw e-mailadres  

Bestelling plaatsen
Hoe plaats ik een bestelling?

Bestelling betalen
Kan ik ook een acceptgiro bij mijn bestelling ontvangen?      
Waarom word ik afgewezen voor acceptgiro/automatische incasso?    
Ik heb de factuur nog niet ontvangen, wanneer kan ik deze verwachten?  

Bestelling verzenden
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?    
Wat zijn de verzendkosten?  

Bestelling retourneren
Bestelling retourneren
Kan ik artikelen ruilen?    
Waarom moet ik de portokosten van de nieuwe bestelling betalen als ik een artikel omruil?   
Waarom en in welk geval krijg ik een tegoedbon als ik artikelen retourneer?   
Wat is het herroepingsrecht en hoe maak ik daar gebruik van?  

Kadobonnen
Ik heb een kadobon ontvangen, hoe verzilver ik deze?

Kortingen
Wanneer begint de uitverkoop?       
Ik heb een artikel net ontvangen en nu is het afgeprijsd, heb ik recht op verrekening? 

Ben je niet tevreden met je bestelling, stuur een e-mail naar info@5384.nl we zullen je klacht beoordelen en z.s.m. naar een oplossing zoeken.